IMG_0757-1024x683.jpg

Barnekirke

Vårt mål har alltid vært at søndagen skal være den beste dagen i uken for barna våre. På søndagsgudstjeneste får de høre den gode historien om Jesus, og om en Far som elsker dem. Vi er inspirert av Jesus som satte barna fremst.

Barn i Tremorkirken

Vi tror foreldre og foresatte er de viktigste trosformidlerne for barn. Derfor satser vi på et godt samarbeid med hjemmet. I tillegg tilbyr vi barnekirke hver søndag, med målrettet tilbud for tre aldersgrupper. Kom på søndagsmøtet og se hva vi mener.

I tillegg til søndagsmøtet har tweens, altså 5.-7. klasse, egne møter med jevne mellomrom. I kalenderen på forsiden ser du når neste møte er. På Tweens-lørdag får barna selv være med og påvirke innholdet, og det er alltid lek og moro!