IMG_0639-1024x683.jpg

Tjeneste

I Tremorkirken ønsker vi at så mange som mulig er med og tjener. Det er mange mennesker som er med og tjener for å gjøre gudstjenestene til den beste opplevelsen for de som kommer der. Ønsker du å være med i dette fellesskapet? Under kan du lese litt om hvert team du kan være med i. Brenner du for noe annet, la oss ta en prat så finner vi ut av hvordan vi kan legge til rette for at du kan bruke dine talenter og egenskaper til å tjene Gud i kirken vår.

Møtevert

Liker du å stelle i stand kaffe og godsaker etter møtene? Møteverttjenesten har ansvar for dette sammen med andre praktiske oppgaver i tillegg til å hilse velkommen alle som kommer til kirken.

Teknikk

Kunne du tenke deg å lære lyd, lys eller skjerm? Teknikkteamet har ansvar for alt det tekniske rundt våre gudstjenester.

Forbønn

Ønsker du å være med å be for mennesker under gudstjenestene våre? Bli med i forbederteamet.

Barnekirken

Ønsker du å være med å lede barna til en dypere tro på Gud? Du kan være med som underviser eller du kan være med som voksenleder som passer på og er med barna.

Lovsangsteamet

Er du en som liker å synge, eller spiller et instrument? I Tremorkirken ønsker vi alle velkommen til å være med. Om du synger, spiller gitar eller har et talent på ulike fløyter, er du hjertelig velkommen.

Hvis du ønsker å være med, ta kontakt på

post@tremorkirken.no